Главная Web-info Новости

Новости

Способи просування інтернет-магазину

У цій статті ми розповімо про найпоширеніші способи просування інтернет-магазинів. Перелічимо основні з них:

Просування в пошукових системах: SЕО, контекст і МКБ;
Системи порівняння і вибору товарів (або товарні системи);
Реклама в тематичних і регіональних ресурсах (форуми, блоги, портали, ЗМІ);
Соціальні мережі;
Сайт «Групон», продають купони зі знижкою;
Партнерські програми (для інтернет-магазинів із споживчими товарами);
Спеціалізована розсилка;
Нестандартна реклама.

Cпособ №1 - пошукове просування інтернет-магазину

Це просування сайту інтернет-магазину в пошукових системах. Рекомендується використовувати цю рекламу тоді, коли ваш клієнт знає про ваш товар і вже шукає її в пошукових системах. Або не знає про вас, але знає про товари-аналоги (наприклад, користувач шукає «шиповану гуму», а ви продаєте шини на «липучках», які також добре зарекомендували себе на зимових дорогах, тоді є сенс запропонувати йому ваш товар, не так чи що?). Реклама в пошукових системах ефективна з тієї простої причини, що тут користувач явно вказує свою потребу, а, отже, ваша реклама буде точкової, майже з 100% попаданням в ціль. Адже якщо цією потребою є ваш товар / послуга, то розумно клієнту її запропонувати.

Існують 3 види реклами в пошукових системах:
Контекстна реклама

Контекстна реклама - це текстове рекламне оголошення в пошукових системах (таких як, Яндекс, Google.ru, Mail.ru, Rambler.ru), а також на сайтах їх партнерів.

Переваги даної реклами:

а) миттєвий ефект - ви створюєте рекламну кампанію, оплачуєте, і буквально через 1-2 дні ваша реклама показується всім зацікавленим користувачам;

б) фільтрація - ви можете налаштувати для показу оголошень тільки ті регіони, в яких працюєте ви чи ваше представництво аж до конкретного міста, ви можете обмежити покази за часом і найголовніше за ключовими фразами (тобто показувати оголошення тільки тим користувачам, які в пошуковій рядку ввели певне ключове слово, наприклад, «тонометри вітчизняного виробництва»);

в) плата з вас як з рекламодавця стягується тільки за клік - тобто гроші з вашого рахунку списуються тільки в тому випадку, якщо користувач перейшов на ваш сайт з даного оголошення. Таким чином, ваше оголошення абсолютно безкоштовно показується в потрібний час у потрібних регіонах і тільки тим, хто шукає ваш товар, а платите ви тільки тоді, коли користувачі зацікавилися вашою пропозицією і, клікнувши, перейшли на ваш сайт.

Мінуси:

а) мабуть, тут можна виділити тільки один мінус, такий як ціна кліка при наявності високої конкуренції. У цьому випадку плата за клік може виявитися занадто високою і невигідною для вас. Багато хто вважає, що контекстна реклама значно дорожче пошукової оптимізації.


SEO - просування сайту в пошукових системах

SEO - це пошукова оптимізація інтернет-магазину. Просування в цьому випадку полягає в тому, що ваш сайт по певних ключових запитах виходить на лідируючих позиціях в результатах пошуку (наприклад, у першій десятці).

Переваги:

а) в кінцевому рахунку, при правильному просуванні цей спосіб обійдеться вам дешевше, ніж контекстна реклама, звичайно, за умови довгострокового просування (коли мова йде не про разову рекламної акції);

б) частину аудиторії віддають перевагу саме пошуковій видачі, довіряють цим результатам більше, ніж контекстним оголошенням;

в) при даному виді розкрутки ви не платите за кліки, в результатах пошуку на вас можуть клікнути як завгодно раз, ви витрачаєте тільки певні кошти на оптимізацію (Примітка: багато SEO-компанії зараз переходять на систему оплати нема за вивід сайту по певних ключових фразах в топ, а саме за кол-во переходів).

Мінуси:

а) термін досягнення результатів. Зараз на висновок, приблизно, потрібно 3-4 місяці (так заявляють багато SEO-компанії), а якщо ваш сайт новий, то і того більше);

б) ризик невдачі - гарантувати вам топ 10 не може жоден підрядник тому, що на висновок впливає цілий ряд факторів:

1) оптимізація сайтів ваших конкурентів (подумайте самі, якщо хоча б 11 сайтів займаються пошуковою оптимізацією в одному місті за певною ключовою фразою, то очевидно, що як мінімум один залишиться за бортом першої сторінки);

2) алгоритм пошукової системи, який може легко помінятися без попередження;

в) зміна ключових фраз або їх доповнення (наприклад, ви стали продавати нові товари), як правило, займає стільки ж часу, скільки і висновок.

МКБ - медійно-контекстний банер

МКБ - медійно-контекстний банер. Поєднує в собі переваги контекстної та медійної реклами. Корисним даний вид просування може виявитися у випадках, коли ви хочете підвищити популярність бренду, домогтися стійкої асоціації певної тематики з вашим брендом, або провести рекламну акцію для цільової аудиторію. Цей банер, як і рекламні оголошення, показується у відповідь на пошукові запити користувачів, і при кліці по ньому вони переходять на ваш сайт.

Переваги:

а) банер, на відміну від звичайних оголошень які мають єдиний формат, може бути яскравим, креативним, динамічним;

б) медійно-контекстний банер є єдиним рекламним банером на сторінці з результатами пошуку, що вигідно виділяє його на тлі інших оголошень;

в) ви можете налаштувати показ рекламного банера по певному регіону;

г) ви можете обмежити кількість показів МКБ одному користувачеві;

д) в МКБ ви можете вказати контактні дані вашої компанії, наприклад, номер телефону, що заборонено в контекстній рекламі.

Мінуси:

а) оплата при цьому способі розкрутки інтернет-магазину стягується за покази, гарантуватиме перехід на ваш сайт даний вид реклами не може;

б) спрогнозувати бюджет виявляється досить проблематичним (ви можете придбати 10 000 показів, але вони можуть бути витрачені як за 2 тижні, так і за місяць)

Cпособ №2 - просування через системи пошуку і підбору товарів

Товарні майданчики - це майданчики, які служать для вибору і порівняння товарів. Найбільш поширені майданчики: http://market.yandex.ru, http://torg.mail.ru, http://price.ru, http://tyndex.ru, http://gorbushka.ru, http: //yourmart.ru, http://moymarket.ru і т.д.

Як правило, ви платите за перехід відвідувача на ваш сайт, хоча є можливість розмістити товар з фіксованою оплатою. Одним з плюсів такого розкручування інтернет-магазину є те, що до сайтів, розміщаються на подібних майданчиках, користувачі ставляться досить лояльно і виявляють до них більше довіри.


Cпособ №3 - реклама в тематичних і регіональних ресурсах

Для деяких товарів цей спосіб може бути не менш ефективним, особливо у випадках, коли попит на товар ще не сформований. Наприклад, ви продаєте нову дитячу розвиваючу гру, про яку ніхто не знає. Було б ефективно розмістити свою рекламу на форумах молодих мам - це цільова аудиторія, яка напевно проводить більшу частину часу в інтернеті на подібних ресурсах. Якщо ваш товар широкого вжитку за вигідною ціною, і ви працюєте тільки у своєму місті, то можна розмістити рекламу на місцевому регіональному порталі, де багато жителів вашого міста регулярно відвідують цей ресурс, щоб почитати або обговорити місцеві новини і проблеми.

Майданчиками для такого виду просування можуть виступати різні блоги, спеціалізовані форуми, міські та регіональні портали та електронні ЗМІ.
Cпособ №4 - просування в соціальних мережах

Величезна частина інтернет-аудиторії сьогодні проводить свій час у соціальних мережах. І багато користувачів використовують їх не тільки як ресурс для розваги і спілкування, але і як джерело для отримання інформації. Вони підписуються на новини різних медіа- та тематичних груп. Соціальна мережа це як спеціалізований зріз інтернету зі своїм особливим світом. У ньому також є новини, блоги, форуми, співтовариства.


Група - ви можете створити свою групу, наповнити її вашими товарами, докладно розповісти про переваги товару, про вашій схемі роботи і запрошувати в неї цільову аудиторію. Як розкрутити свою групу, наприклад, вконтакте (найпопулярніша соціальна мережа на сьогодні) ми розповімо в окремій статті.
Агресивний. Ви можете за допомогою пошуку знаходити цільову аудиторію і пропонувати свій товар через особисті повідомлення.
Рекламне оголошення. Реклама в соціальних мережах сама гнучко настроюється, тому що соціальні мережі знають про своїх користувачів набагато більше, ніж пошукові системи. Вони знають практично все, що дозволяє чітко виділити вашу цільову аудиторію з усієї загальної маси.

Але не варто очікувати великого успіху. На сьогоднішній день показник клібальності на рекламні оголошення в соціальних мережах в рази менше, ніж у пошукових системах. Це пояснюється тим, що частіше користувач просто не помічає її, так як зосереджений на вивченні основного змісту соціальної мережі (сторінки інших користувачів, фотографії, аудіо- та відео-файли).
Cпособ №5 - розкрутка інтернет-магазину через сайти «Групон»

Якщо у вас є товар, на який ви можете зробити хорошу знижку, варто розглянути цей спосіб просування інтернет-магазину.

Як правило, Групон беруть від 20% до 50% від обороту. Що ви отримуєте? По-перше, він дозволяє швидко заявити про вашому інтернет-магазині широкої аудиторії. По-друге, він дозволяє швидко зібрати базу потенційних клієнтів, яким згодом ви можете розсилати інші ваші вигідні пропозиції безпосередньо. Ви можете регулярно користуватися послугами таких сайтів. Їх велике у, ось деякі з них: http://biglion.ru, http://kupikupon.ru, http://groupon.ru, http://vigoda.ru і т.д.
Cпособ №6 - просування через партнерські програми

Партнерство також може бути взаємним, коли і ви і ваш партнер рекомендують один одного своїм клієнтам. У цьому випадку така співпраця вам може обійтися абсолютно безкоштовно.
Cпособ №7 - спеціалізована e-mail розсилка

Тут ми не в якому разі не маємо на увазі стандартну спам-розсилку. Просто подумайте, у якого ресурсу може бути база e-mail адрес ваших потенційних клієнтів, тих, хто потребує ваших товарах. Наприклад, ви продаєте запчастини для певної марки автомобіля. І в інтернеті є відповідний спеціалізований форум цього автомобіля, в якому є окремий розділ присвячений ремонту. Ви можете запропонувати власникам цього форуму розіслати вашу пропозицію (можливо навіть безкоштовно) тільки тим, хто коли небудь писав в цьому розділі. Це не буде дратівливої ​​рекламою для них. Більше того, це може бути як рекоммендаций від їх улюбленого форуму з темою «Тільки для учасників нашого форуму знижка на запчастини 5% в інтернет-магазині такому-то». Привабливо і ненав'язливо.
Cпособ №8 - нестандартна реклама

Тут ми не можемо дати конкретні рекомендації. Насправді, все індивідуально і багато в чому залежить від вашої продукції, цільової аудиторії, ваших зв'язків / можливостей і ваших конкурентних переваг. Подумайте, де ще може бути ваша цільова аудиторія, і як найкраще запропонувати їй ваш товар. Можна піти шляхом яскравого піару і постаратися запам'ятатися людям незвичайною, креативної рекламою, але наскільки вона вплине на ваші продажі залишається під питанням.

Шляхів просування і розкрутки інтернет-магазину безліч, потрібно використовувати різні, комбінувати їх, відстежувати ефективність. Зрештою, в цьому і полягає секрет успішного рекламщика, а робити це самостійно або за допомогою фахівців вирішувати вам. А щоб визначити, який з методів найбільш ефективний, ми радимо скористатися системами по збору статистики і веб-аналітики: Яндекс.Метрика, Google Analytics або будь-який інший сервіс веб-аналітики

 

Продвижение англоязычного сайта

Небольшая новость для наших читателей.

Мы уже почти 5 лет на рынке Интернет рекламы и решили немного расширить свои масштабы. В связи с этим выходим на зарубежный рынок и пробуем продвижение сайтов на английском языке для западных стран.
Читать полностью
 

Создание и раскрутка интернет-магазина

Журналистка «Сегодня» узнала, как создать свой бизнес по продаже товаров в интернете, какой стартовой капитал для этого потребуется и что нужно для успеха.
Читать полностью
 

Газета "Сегодня" о нас

Упоминание о нас в газете "Сегодня" от 17 октября 2011

Читать полностью
 
Cтраница 1 из 4
Главная Web-info Новости

О нас

Студия seo-house - профессиональное продвижение сайтов.
Подарите жизнь своему сайту...

тел. 066 185-56-08
ICQ: 441730358
skype: seoshnick

Новости

Статьи