Главная Web-info

web-info

Conversion increase landing page with graphics

On the selling page, it is usually placed with a different type of content – text, graphics, video or something else. The text is more or less clear – it is a description of the goods or services are transferred the competitive advantages of the product. But what is the role of graphic content? Exactly how do images help to increase sales?
Читать полностью
 

Semantic and thematic core of the site

Semantic and thematic - website - the concept that it is desirable to know to create and promote a website. How do they differ and what is the role in site promotion?
Читать полностью
 

Behavioral factors and their role in the promotion of website

The usual link building to get to the top of search results will not succeed. Search algorithms now take into account many other factors when ranking sites. Search engines are keeping an eye on activities of visitors. Those resources that are more likeable, have great chances to get on the first line of issue. Behavioral factors are almost the main criterion in assessing the quality and relevance of sites.
Читать полностью
 

Способи просування інтернет-магазину

У цій статті ми розповімо про найпоширеніші способи просування інтернет-магазинів. Перелічимо основні з них:

Просування в пошукових системах: SЕО, контекст і МКБ;
Системи порівняння і вибору товарів (або товарні системи);
Реклама в тематичних і регіональних ресурсах (форуми, блоги, портали, ЗМІ);
Соціальні мережі;
Сайт «Групон», продають купони зі знижкою;
Партнерські програми (для інтернет-магазинів із споживчими товарами);
Спеціалізована розсилка;
Нестандартна реклама.

Cпособ №1 - пошукове просування інтернет-магазину

Це просування сайту інтернет-магазину в пошукових системах. Рекомендується використовувати цю рекламу тоді, коли ваш клієнт знає про ваш товар і вже шукає її в пошукових системах. Або не знає про вас, але знає про товари-аналоги (наприклад, користувач шукає «шиповану гуму», а ви продаєте шини на «липучках», які також добре зарекомендували себе на зимових дорогах, тоді є сенс запропонувати йому ваш товар, не так чи що?). Реклама в пошукових системах ефективна з тієї простої причини, що тут користувач явно вказує свою потребу, а, отже, ваша реклама буде точкової, майже з 100% попаданням в ціль. Адже якщо цією потребою є ваш товар / послуга, то розумно клієнту її запропонувати.

Існують 3 види реклами в пошукових системах:
Контекстна реклама

Контекстна реклама - це текстове рекламне оголошення в пошукових системах (таких як, Яндекс, Google.ru, Mail.ru, Rambler.ru), а також на сайтах їх партнерів.

Переваги даної реклами:

а) миттєвий ефект - ви створюєте рекламну кампанію, оплачуєте, і буквально через 1-2 дні ваша реклама показується всім зацікавленим користувачам;

б) фільтрація - ви можете налаштувати для показу оголошень тільки ті регіони, в яких працюєте ви чи ваше представництво аж до конкретного міста, ви можете обмежити покази за часом і найголовніше за ключовими фразами (тобто показувати оголошення тільки тим користувачам, які в пошуковій рядку ввели певне ключове слово, наприклад, «тонометри вітчизняного виробництва»);

в) плата з вас як з рекламодавця стягується тільки за клік - тобто гроші з вашого рахунку списуються тільки в тому випадку, якщо користувач перейшов на ваш сайт з даного оголошення. Таким чином, ваше оголошення абсолютно безкоштовно показується в потрібний час у потрібних регіонах і тільки тим, хто шукає ваш товар, а платите ви тільки тоді, коли користувачі зацікавилися вашою пропозицією і, клікнувши, перейшли на ваш сайт.

Мінуси:

а) мабуть, тут можна виділити тільки один мінус, такий як ціна кліка при наявності високої конкуренції. У цьому випадку плата за клік може виявитися занадто високою і невигідною для вас. Багато хто вважає, що контекстна реклама значно дорожче пошукової оптимізації.


SEO - просування сайту в пошукових системах

SEO - це пошукова оптимізація інтернет-магазину. Просування в цьому випадку полягає в тому, що ваш сайт по певних ключових запитах виходить на лідируючих позиціях в результатах пошуку (наприклад, у першій десятці).

Переваги:

а) в кінцевому рахунку, при правильному просуванні цей спосіб обійдеться вам дешевше, ніж контекстна реклама, звичайно, за умови довгострокового просування (коли мова йде не про разову рекламної акції);

б) частину аудиторії віддають перевагу саме пошуковій видачі, довіряють цим результатам більше, ніж контекстним оголошенням;

в) при даному виді розкрутки ви не платите за кліки, в результатах пошуку на вас можуть клікнути як завгодно раз, ви витрачаєте тільки певні кошти на оптимізацію (Примітка: багато SEO-компанії зараз переходять на систему оплати нема за вивід сайту по певних ключових фразах в топ, а саме за кол-во переходів).

Мінуси:

а) термін досягнення результатів. Зараз на висновок, приблизно, потрібно 3-4 місяці (так заявляють багато SEO-компанії), а якщо ваш сайт новий, то і того більше);

б) ризик невдачі - гарантувати вам топ 10 не може жоден підрядник тому, що на висновок впливає цілий ряд факторів:

1) оптимізація сайтів ваших конкурентів (подумайте самі, якщо хоча б 11 сайтів займаються пошуковою оптимізацією в одному місті за певною ключовою фразою, то очевидно, що як мінімум один залишиться за бортом першої сторінки);

2) алгоритм пошукової системи, який може легко помінятися без попередження;

в) зміна ключових фраз або їх доповнення (наприклад, ви стали продавати нові товари), як правило, займає стільки ж часу, скільки і висновок.

МКБ - медійно-контекстний банер

МКБ - медійно-контекстний банер. Поєднує в собі переваги контекстної та медійної реклами. Корисним даний вид просування може виявитися у випадках, коли ви хочете підвищити популярність бренду, домогтися стійкої асоціації певної тематики з вашим брендом, або провести рекламну акцію для цільової аудиторію. Цей банер, як і рекламні оголошення, показується у відповідь на пошукові запити користувачів, і при кліці по ньому вони переходять на ваш сайт.

Переваги:

а) банер, на відміну від звичайних оголошень які мають єдиний формат, може бути яскравим, креативним, динамічним;

б) медійно-контекстний банер є єдиним рекламним банером на сторінці з результатами пошуку, що вигідно виділяє його на тлі інших оголошень;

в) ви можете налаштувати показ рекламного банера по певному регіону;

г) ви можете обмежити кількість показів МКБ одному користувачеві;

д) в МКБ ви можете вказати контактні дані вашої компанії, наприклад, номер телефону, що заборонено в контекстній рекламі.

Мінуси:

а) оплата при цьому способі розкрутки інтернет-магазину стягується за покази, гарантуватиме перехід на ваш сайт даний вид реклами не може;

б) спрогнозувати бюджет виявляється досить проблематичним (ви можете придбати 10 000 показів, але вони можуть бути витрачені як за 2 тижні, так і за місяць)

Cпособ №2 - просування через системи пошуку і підбору товарів

Товарні майданчики - це майданчики, які служать для вибору і порівняння товарів. Найбільш поширені майданчики: http://market.yandex.ru, http://torg.mail.ru, http://price.ru, http://tyndex.ru, http://gorbushka.ru, http: //yourmart.ru, http://moymarket.ru і т.д.

Як правило, ви платите за перехід відвідувача на ваш сайт, хоча є можливість розмістити товар з фіксованою оплатою. Одним з плюсів такого розкручування інтернет-магазину є те, що до сайтів, розміщаються на подібних майданчиках, користувачі ставляться досить лояльно і виявляють до них більше довіри.


Cпособ №3 - реклама в тематичних і регіональних ресурсах

Для деяких товарів цей спосіб може бути не менш ефективним, особливо у випадках, коли попит на товар ще не сформований. Наприклад, ви продаєте нову дитячу розвиваючу гру, про яку ніхто не знає. Було б ефективно розмістити свою рекламу на форумах молодих мам - це цільова аудиторія, яка напевно проводить більшу частину часу в інтернеті на подібних ресурсах. Якщо ваш товар широкого вжитку за вигідною ціною, і ви працюєте тільки у своєму місті, то можна розмістити рекламу на місцевому регіональному порталі, де багато жителів вашого міста регулярно відвідують цей ресурс, щоб почитати або обговорити місцеві новини і проблеми.

Майданчиками для такого виду просування можуть виступати різні блоги, спеціалізовані форуми, міські та регіональні портали та електронні ЗМІ.
Cпособ №4 - просування в соціальних мережах

Величезна частина інтернет-аудиторії сьогодні проводить свій час у соціальних мережах. І багато користувачів використовують їх не тільки як ресурс для розваги і спілкування, але і як джерело для отримання інформації. Вони підписуються на новини різних медіа- та тематичних груп. Соціальна мережа це як спеціалізований зріз інтернету зі своїм особливим світом. У ньому також є новини, блоги, форуми, співтовариства.


Група - ви можете створити свою групу, наповнити її вашими товарами, докладно розповісти про переваги товару, про вашій схемі роботи і запрошувати в неї цільову аудиторію. Як розкрутити свою групу, наприклад, вконтакте (найпопулярніша соціальна мережа на сьогодні) ми розповімо в окремій статті.
Агресивний. Ви можете за допомогою пошуку знаходити цільову аудиторію і пропонувати свій товар через особисті повідомлення.
Рекламне оголошення. Реклама в соціальних мережах сама гнучко настроюється, тому що соціальні мережі знають про своїх користувачів набагато більше, ніж пошукові системи. Вони знають практично все, що дозволяє чітко виділити вашу цільову аудиторію з усієї загальної маси.

Але не варто очікувати великого успіху. На сьогоднішній день показник клібальності на рекламні оголошення в соціальних мережах в рази менше, ніж у пошукових системах. Це пояснюється тим, що частіше користувач просто не помічає її, так як зосереджений на вивченні основного змісту соціальної мережі (сторінки інших користувачів, фотографії, аудіо- та відео-файли).
Cпособ №5 - розкрутка інтернет-магазину через сайти «Групон»

Якщо у вас є товар, на який ви можете зробити хорошу знижку, варто розглянути цей спосіб просування інтернет-магазину.

Як правило, Групон беруть від 20% до 50% від обороту. Що ви отримуєте? По-перше, він дозволяє швидко заявити про вашому інтернет-магазині широкої аудиторії. По-друге, він дозволяє швидко зібрати базу потенційних клієнтів, яким згодом ви можете розсилати інші ваші вигідні пропозиції безпосередньо. Ви можете регулярно користуватися послугами таких сайтів. Їх велике у, ось деякі з них: http://biglion.ru, http://kupikupon.ru, http://groupon.ru, http://vigoda.ru і т.д.
Cпособ №6 - просування через партнерські програми

Партнерство також може бути взаємним, коли і ви і ваш партнер рекомендують один одного своїм клієнтам. У цьому випадку така співпраця вам може обійтися абсолютно безкоштовно.
Cпособ №7 - спеціалізована e-mail розсилка

Тут ми не в якому разі не маємо на увазі стандартну спам-розсилку. Просто подумайте, у якого ресурсу може бути база e-mail адрес ваших потенційних клієнтів, тих, хто потребує ваших товарах. Наприклад, ви продаєте запчастини для певної марки автомобіля. І в інтернеті є відповідний спеціалізований форум цього автомобіля, в якому є окремий розділ присвячений ремонту. Ви можете запропонувати власникам цього форуму розіслати вашу пропозицію (можливо навіть безкоштовно) тільки тим, хто коли небудь писав в цьому розділі. Це не буде дратівливої ​​рекламою для них. Більше того, це може бути як рекоммендаций від їх улюбленого форуму з темою «Тільки для учасників нашого форуму знижка на запчастини 5% в інтернет-магазині такому-то». Привабливо і ненав'язливо.
Cпособ №8 - нестандартна реклама

Тут ми не можемо дати конкретні рекомендації. Насправді, все індивідуально і багато в чому залежить від вашої продукції, цільової аудиторії, ваших зв'язків / можливостей і ваших конкурентних переваг. Подумайте, де ще може бути ваша цільова аудиторія, і як найкраще запропонувати їй ваш товар. Можна піти шляхом яскравого піару і постаратися запам'ятатися людям незвичайною, креативної рекламою, але наскільки вона вплине на ваші продажі залишається під питанням.

Шляхів просування і розкрутки інтернет-магазину безліч, потрібно використовувати різні, комбінувати їх, відстежувати ефективність. Зрештою, в цьому і полягає секрет успішного рекламщика, а робити це самостійно або за допомогою фахівців вирішувати вам. А щоб визначити, який з методів найбільш ефективний, ми радимо скористатися системами по збору статистики і веб-аналітики: Яндекс.Метрика, Google Analytics або будь-який інший сервіс веб-аналітики

 

Продвижение англоязычного сайта

Небольшая новость для наших читателей.

Мы уже почти 5 лет на рынке Интернет рекламы и решили немного расширить свои масштабы. В связи с этим выходим на зарубежный рынок и пробуем продвижение сайтов на английском языке для западных стран.
Читать полностью
 
Cтраница 1 из 6
Главная Web-info

О нас

Студия seo-house - профессиональное продвижение сайтов.
Подарите жизнь своему сайту...

тел. 066 185-56-08
ICQ: 441730358
skype: seoshnick

Новости

Статьи